Haag — Věstník EU zveřejnil 13. března 2013 notifikaci zakázky na komerční mezinárodní vlaky Haag – Brusel. Poptávku na čtyřletý kontrakt zadala společnost The Hague Trains Holding plně vlastněná královským městem Haag. Poptávka zní na 8 párů spojů se zastávkami Den Haag Centraal (nebo Den Haag HS), Delft, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussels Zaventem Airport, Brussel North a Brussels Central, se zahájením provozu 15. prosince 2013. Město počítá s drobnou, nebo žádnou finanční podporou provozu. Haag poptávkou sleduje získání stabilního mezinárodního spojení po problémech s mezinárodními vlaky FYRA, které město připravily o spojení s Bruselem.
Radnice prozradila, že vyjednává s šesti potenciálními dopravci a nechce být závislá na státních dopravcích Nederlandse Spoorwegen (NS) a SNCB/NMBS. Nizozemské dráhy si naproti tomu nechávají na dozorujícím Úřadě pro ochranu zákazníků a trhu ověřit svou pozici. V současnosti jsou NS držitelem koncese na výhradní provoz jádrové železniční sítě (všechny dálkové spoje a většina regionálních vlaků) s tím, že na síť nemůže vstoupit konkurence. Pokud by vlaky objednané městem Haag mířily na přepravu vnitrostátních cestujících, obrat jízdného vybraného od těchto cestujících může podle těchto regulí dosáhnout max. 0,4 % celkového obratu. NS a SNCB navíc pro jízdní řád 2014 společně požádaly o shodný počet osmi zpátečních tras pro vlaky Den Haag HS – Brusel Midi, které nahradí zastavený provoz vlaků FYRA.
Výběr dopravce pro poptávané vlaky má být zveřejněn do konce května.
![Poslat mail autorovi](img/mail.gif)
![open/close](img/sup.gif)
Nikoliv. Pouze to rika, ze od vnitrostatnich se smi vybrat maximalne dvesepadesatina celku ... takze, s notnou nadsazkou, muze to byt klidne jeden vnitro na jednoho mezinarodniho, pokud ten mezinarodne zaplati 250x tolik.
"Úřad pro ochranu zákazníků a trhu" může rozhodnout o tom, že zákazníci utřou a tržní nabídka bude zadupána. 0,4 procenta. To je jeden vnitrostání cestující ve vlaku s nejméně 250 mezistátními cestujícími. V opačném případě jsou porušena pravida. Když bude někdo chtít, tak mezinárodního dopravce zničí tím, že dvěma zaměstnancům zakoupí jízdenky u konkurence pro vnitrostátní jízdu.
Jediná obrana je neumožnit zakoupení vnitrostátní jízdenky tomu, kdo by ji případně i zaplatit chtěl. Takže díky úřadu, který vás údajně chrání, pojede až příštím vlakem nebo vůbec. A pokud omylem nastoupíte a chtěl byste i jízdné zaplatit, tak smůla, budete označen za černého pasažéra a z přepravy vyloučen. Pro jistotu. Nepatříte do tabulek. Něco shnilého je v Království Holandském.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.
![Zavřít okénko](img/x_blue.gif)