..: Nová ETCS a GSM-R mezi Plovdivem a Svilengradem :..

06.096-2 + 07.106-8, Sedlovina (vodní nádrž Kardžali), ilustrační foto, foto: kilian Vídeň — Rakouská společnost Thales se stala vedoucím členem konsorcia a podepsala smlouvu s bulharským správcem infrastruktury NRIC na projekt a realizaci zabezpečení na části tratě mezi Plovdivem a Sofií. Na 133 km dlouhém úseku mezi stanicemi Plovdiv a Svilengrad bude spolupracovat s firmou Kapsch CarrierCom. Thales dodá pro pět hlavních stanic na trase elektronické zabezpečení včetně venkovních prvků ETCS Level 1 a kontrolního dispečerského stanoviště. Kapsch CarrierCom zajistí na trati, která je součástí IV. mezinárodního koridoru propojujícího Drážďany s Istanbulem, systém GSM-R včetně dispečerského stanoviště, vysílaček a kapesních počítačů. Zakázka má hodnotu 35 milionů euro.

Zdroje: European Railway Revue, Thales


Vlad Poslat mail autorovi | 12.6.2013 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Bulharsko


17.06.2013 (11:23)  
Netuší někdo, proč ETCS Level 1?

Když se tam instaluje i GSM-R, tak to snad musí být celkově i dražší než L2...má to nějakou výhodu??
12.06.2013 (23:02)  
Thales je francouzska firma ... v Rakousku ma jenom pobocku, ktera prave ECTS resi
registrovaný uživatel ikkyu 
12.06.2013 (10:21)  
Netušíte někdo, jestli se tam budou měnit i rychlosti? Pamatuju se jak jsem tam kdysi jel a strašně se to táhlo, odhadem kolem 60-70 km/h. V mnoha místech se to taky hrozně kroutí.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko